- Jeg er rigtig stolt over at vores danske importør og forhandler S. D. Kjærsgaard, er lykkes med de mange indsatser de har gjort, og det er set på de målinger der er lavet, fortæller Peter Lundsbjerg, som er fabrikkens mand med ansvar for blandt andet Danmark og Norge.

Han fortæller, at anerkendelsen er målt på kvalitet i eftermarkedet, uddannelse af medarbejdere, kundetilfredshed:

Artiklen fortsætter efter annoncen

- Og dermed også evnen til at vores Case-kunder kommer igen, samt fokus på serviceaftaler.

- Det er bare så stærkt, at vi har fået denne annerkendelse, der er arbejdet hårdt og målrettet efter Cases høje standarder, af hele teamet i reservedele og service, det som vi populært kalder eftermarked, de har det lys i øjnene der skal til, og retter ryggen og servicerer kunden syv dage om ugen, døgnet rundt og 365 dage om året, fortæller Gitte Mortensen, drifts- og økonomidirektør. hos S. D. Kjærsgaard.